دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران .

دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران

چطور تاج گل را از بهترين گل فروشي هاي تهران به صورت آنلاين سفارش دهيم؟

سفارش تاج گل اغلب براي مراسم هاي نمايشگاهي، افتتاحيه، همايش، تسليت يا آن كه ترحيم و حتي تاج گل سر و عروس خريداري مي گردند.

بنابر اعلام ايران نشنال ، حال آن كه ممكن است به علّت بزرگ و جلوه باشكوه اين نوع از تاج گل هاست، كه آن ها را بسيار محبوب نموده است. از اين جهت شما نيز ميتوانيد با استفاده از تاج گل ها به شخصي منحصر به فرد در آن مجلس تبديل شويد.

تاج گل نمايشگاهي يا تاج گل تبريك، از جمله كاربردي ترين و متداول ترين روش ها به منظور عرض تبريك و آرزوي موفقيت به منظور آغاز فعاليت غرفه شركت و نيز برند مدّ نظر در مكان برگزاري نمايشگاه بين المللي "سئول"، مصلاي تهران، شهر آفتاب است. با عنايت به موقعيت و محيط حاكم بر نمايشگاه‌ها، ارائه جعبه ي گل يا دسته گل چندان متداول نيست. به همين دليل است كه اغلب اشخاص از تاج گل ها استفاده مي‌كنند.

ليست بهترين گل فروشي هاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گلفروشي خود در سايت ايران نشنال از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

در اين نوع از تاج گل‌ها، گل‌هايي مختلف با اندازه هايي زياد روي پايه‌هاي چوبي يا آن كه فلزي نصب خواهند شد. پايه‌هاي موجود مي‌تواند به صورت يك طبقه، دو طبقه و يا آن كه سه طبقه باشد. شما مي‌توانيد در راستاي ارسال گل به نمايشگاه بين‌المللي تهران سئول از تاج گل‌هاي دو طبقه ارائه شده از جانب بهترين گل فروشي هاي تهران خريداري كنيد. چرا كه هم جلوه بسياري دارد و هم جا به جايي آن راحت تر است.

 

جالب است بدانيد كه گل‌هاي استفاده شده در تاج گل‌هاي نمايشگاهي داراي تنوع بسياري است و به جز گلايل مي‌توان از ساير گل ها در كنار يكديگر استفاده نمود.

ارسال تاج گل ترحيم براي شركت در مراسم ترحيم نزديكان و عزيزان خود، آداب و رسوم خاصي را دارد. يكي از اين رسوم را مي‌توانيم در ارسال تاج گل براي عرض تسليت به؛ مسجد، بهشت زهرا، بهشت سكينه كرج، و ديگرقبرستان‌ها و آرامستان‌هاي، آرامگاه تهران و كرج،...  بر سر مزار متوفي يا آن كه منزل خلاصه نماييم. ارسال تاج گل ختم به آشنايان به منظور اداي احترام  و همدردي اهميت بسياري دارد.

از گذشته هاي بسيار دور ما با چَشمان خود گل گلايل را در سبد گل ترحيم يا تاج گل ترحيم ديده ايم. آيا مي‌دانيد گل گلايل به چه معني است؟ گلايل ها اغلب به معني ستايش خوبي هاي متوفي است و احساس باطني شما را نسبت به او نشان مي‌دهد.

ليست بهترين گل فروشي هاي تهران را در سايت مرجع اصناف دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گل فروشي خود در سايت دابي از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

نيز از ديگر گل‌هايي كه در تاج گل براي تسليت استفاده مي‌شوند مي‌توانيم به ليليوم، رز و شب بو اشاره كنيم. هر يك از گل‌هاي نام برده شده داراي معناي خاصي مي‌باشند. شما مي‌توانيد به هنگام ثبت سفارش اينترنتي خود از بهترين گل فروشي هاي تهران، بخواهيد كه اين گل‌ها را در تاج گل ترحيم و عزاداري استفاده نمايند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۶:۴۷ توسط:دابي موضوع:

نخستين بار كه به يك گلفروشي در تهران رفتيد را به خاطر داريد؟

نخستين بار كه از كسي گل گرفته‌ايد را به خاطر داريد؟ حسي كه بعد از گرفتن نخستين دسته گل يا شاخه گل داشته‌ايد را يادتان مي‌آيد؟ حتي اگر خيلي هم به گل و گياه علاقه نداشته باشيد، بعد از گرفتن يك شاخه گل حتما شاداب مي‌شويد و لبخندي روي لبانتان نقش مي‌بندد. تا همين چند سال پيش كه خبري از اينترنت و اينستاگرام نبود بايد براي خريد گل به نزديك‌ترين گل‌فروشي محل كار و خانه‌تان مراجعه مي‌كرديد.

ليست بهترين گلفروشي هاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گلفروشي خود در سايت ايران نشنال از اينجا اقدام بفرماييد.

 گل‌هاي چيده شده توي سبد را انتخاب مي‌كرديد و بعد بقيه كار را به گل‌فروش مي‌سپرديد. اگر شانس داشتيد و گل‌فروش سليقه خوبي داشت كه با يك دسته گل زيبا روبرو مي‌شديد، وگرنه با انبوهي از گل و گياه‌هايي كه هيچ ارتباطي با يكديگر نداشتند و دور يك كاغذ پيچيده شده بودند مواجه مي‌شديد.

اما حالا شغل گل‌فروشي و گل‌آرايي تغييرات بسيار زيادي كرده و از قضا به يكي از مشاغل پولساز هم تبديل شده است. حالا ديگر مانند گذشته انتخاب‌هاي محدود براي گل‌آرايي وجود ندارد و كافيست عكس دسته‌گل يا سبد گل مورد نظر خود را در اينترنت پيدا كني و ميان بي‌شمار صفحات و افرادي كه كار گل‌آرايي انجام مي‌دهند بگردي و بهترينشان را انتخاب كني. يكي از افرادي كه توانسته از گل‌آرايي به درآمد بسيار خوبي برسد خانم آب‌باريكي است: «من اغلب آگهي‌هاي خودم را در "ديوار" منتشر مي‌كنم. آدرسم را هم در آگهي‌هاي ديوار گذاشته‌ام تا مردم به راحتي بتوانند كارهايم را مشاهده كنند». خانم آب‌باريكي يكي از آگهي‌دهندگاني است كه بيشترين تعداد تماس دريافتي را در ديوار دارد: «كار‌هاي من واضح هستند؛ قيمت كار‌ها مناسب است و مشتري‌ها از تزئيناتي كه روي گل‌ها انجام مي‌دهم بسيار راضي هستند».

گل‌آرايي و گل فروشي يكي از شغل‌هاي پولساز در كشور به شمار مي‌روند. اگر همين حالا قصد خريد يك دسته‌گل معمولي داشته باشيد و به گل فروشي برويد بايد رقمي حدود ۱۵۰ هزار تومان براي يك دسته گل ساده پرداخت كنيد. البته اگر اين دسته گل تزئين خاصي داشته باشد اين رقم بيشتر هم خواهد شد. اگر گل خاصي هم مدنظرتان باشد كه بايد هزينه قابل توجهي بپردازيد.

ليست بهترين گلفروشي هاي تهران را در سايت شهر اينترنتي تهران جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گلفروشي خود در سايت دابي از اينجا اقدام بفرماييد.

به همين دليل است كه اين شغل در دسته شغل‌هاي پولساز قرار مي‌گيرد؛ بنابراين اگر سليقه خوبي داريد و از هارموني رنگ‌ها سر در مي‌آوريد بهتر است مهارت خود را در اين شغل محك بزنيد. درست مانند كاري كه خانم آب‌باريكي انجام داد و حالا يكي از افراد موفق در اين شغل است «من ۲۹ سال سن دارم و حالا توانسته‌ام با مهارتي كه در گل‌آرايي دارم يك كارگاه در تهران راه‌اندازي كنم. به همراه چند خانم در اين كارگاه مشغول هستيم و خداروشكر روزي را بيكار پشت سر نگذاشته‌ايم.»

زنان هميشه نشان داده‌اند كه مي‌توانند در محدوديت‌ها بهترين كار‌ها را انجام دهند. اگر به تاريخچه مشاغل شناخته شده در تهران و شهر‌هاي ديگر نگاهي بياندازيد، نمونه‌هاي بسيار زيادي از زناني را مي‌بينيد كه بدون هيچ پشتوانه‌اي به كارزار آمده‌اند و در شغل خود بهترين شده‌اند. قطعا اينترنت، سايت‌ها و اپليكيشن‌هايي مانند ديوار و اينستاگرام يكي از مهم‌ترين بستر‌هايي هستندكه مي‌توانند افراد مستعد را به موفقيت نزديك كنند.

 


برچسب: گلفروشي هاي تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۹:۵۷ توسط:دابي موضوع: