دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران .

دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران

تعميرگاه خودرو چه مواردي را شامل مي شوند؟

 

تعميرگاه خودرو چه مواردي را شامل مي شوند؟ چه زماني خودرو بايد تعمير شود؟ و ساير سؤالات از اين دست مواردي هستند كه امروز در ايران نشنال به آن خواهيم پرداخت.

بهترين تعميرگاه خودرو در تهران

در ابتدا بايد بدانيد كه تعميرگاه مناسب براي خودرو بايد داراي ويژگي هايي باشد كه بتوان از آن به عنوان تعميرگاه مناسب براي خودرو نام برد. نكته ي مهم ديگر در ارتباط با تعمير خودرو كه سبب ايجاد تمايز بين تعميرگاه هاي مختلف مي شود، ارائه خدمات براي خودرو هاي خارجي به صورت تخصصي است. به عنوان مثال ما در مركز تخصصي تهران پلاس به دليل اينكه خدمات به صورت كاملاً تخصصي براي انواع خودرو هاي خارجي ارائه مي شوند و با توجه به اينكه خدمات مورد نياز خودرو هاي خارجي متفاوت با خودرو هاي داخلي هستند، تنها به صورت تخصصي انواع خدمات مورد نياز خودروهاي خارجي را ارائه مي دهيم.

ليست بهترين تعميرگاه خودرو در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان تعميرگاه خودرو خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

تعميرات خودرو هاي خارجي با توجه به ساختار متفاوت اين خودروها و كمبود تعداد خودروها و قطعات مورد نياز از خودروهاي داخلي به مراتب سخت تر هستند اما ما براي افزايش رفاه حال شما عزيزان و آرامش خاطر شما مجموعه اي كامل و مجهز از تمامي خدمات مورد نياز براي سرويس و هر نوع تعمير خودرو هاي لوكس خارجي را در مركز تخصصي تهران پلاس گرد هم آورده ايم.

در برخي از مواقع اين اتفاق رخ مي دهد كه افراد تنها يك نوع خدمت را به درستي ارائه مي دهند اما نام تعميرگاه را يدك مي كشند، لذا بايد پيش از اقدام به تعمير خودرو به اين نكته و ميزان مهارت تعميركاران مركز توجه فرمانيد تا در آينده دچار مشكل نشويد.

تعميرگاهي براي تعمير خودرو مناسب است كه بر خلاف عرف ايجاد شده در جامعه، تنها خدماتي كه مرود نياز هستند را بدون فريب و كلاهبرداري در اختيار افراد قرار دهد، شعاري كه ما از ابتداي تأسيس تهران پلاس در تلاش براي تحقق آن بوده و هستيم. برخي از حرف‌هاي خلاف واقع نه تنها سبب سلب اعتماد مشتري مي شود، بلكه سبب مي شود تا خودرو زودتر خراب شود. به همين دليل متاسفانه برخي از مراكز براي دريافت حق الزحمه بيشتر و مراجعه دوباره مشتري يا مشكل ايجاد شده را به درستي تعمير نمي كنند يا اينكه ادعا ميكنند تعميرات ديگري نيز بر خودروي خودرو انجام داده اند كه قابل تشخيص نيست.

ليست بهترين تعميرگاه خودرو در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان تعميرگاه خودرو خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

شركت هاي خارجي هر ساله براي ارتقا ارزش و كيفيت خودرو هاي خود از جديد ترين و به روز ترين امكانات استفاده مي‌كنند به همين دليل افرادي كه براي تعميرات اين خودروها اقدام مي كنند محكوم به بروزرساني دانش خود هستند. موردي كه در تهران پلاس به شدت بر روي آن تاكيد مي شود و همواره دوره هاي آموزش و افزايش مهارت براي تعميركاران با توجه به جديدترين متد هاي مورد استفاده در خودرو هاي خارجي برگزار مي شود. در واقع فردي كه دانش به روز و مهارت كافي را نداشته باشد جايي در تعميرگاه تخصصي تهران پلاس ندارد و اين مورد از ابتدا در دستور كار مديران مركز قرار داشته و خواهد داشت.


برچسب: تعميرگاه خودرو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۲:۰۳ توسط:دابي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :