دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران .

دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران

مراكز دندان سازي معتبر در تهران را بشناسيم

با ايران نشنال همراه باشيد تا به بررسي تازه هاي دنياي دندان سازي بپردازيم.

مدير شبكه بهداشت و درمان بهارستان با اشاره به فعاليت بيش از ۱۴۰ پرونده دندان‌سازي غيرمجاز گفت: طرح ضربتي جمع‌آوري دندان‌سازي‌هاي تجربي با كمك دستگاه‌هاي ذيربط به زودي كليد خواهد خورد.

دانوش دميريان در گفت‌وگو با ايران نشنال در بهارستان، با اشاره به تعطيلي مراكز دندانپزشكي طبق مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا اظهار داشت: اين روزها كرونا همه بخش‌هاي جامعه را تحت تأثير قرار داده و يكي از اين بخش‌‌ها در حوزه خدمات دندانپزشكي است.

ليست بهترين مراكز دندان سازي در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس لابراتوار تخصصي دندان سازي خود در سايت ايران نشنال از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

وي با اشاره به فعاليت 8 مركز دولتي دندانپزشكي در شهرستان بهارستان بيان كرد: از ابتداي اسفندماه به دليل شيوع ويروس كرونا، خدمات دندانپزشكي در شهرستان بهارستان محدود به خدمات اورژانسي شده است و ساير مراكز دندانپزشكي تا اطلاع ثانوي تعطيل هستند.

مدير شبكه بهداشت و درمان بهارستان همچنين با اشاره به فعاليت غيرمجاز 140 دندانساز تجربي در شهرستان افزود: متأسفانه روند رسيدگي طولاني‌مدت باعث مي‌شود دندان‌سازان غيرمجاز در شهرستان به ساختمان‌هاي مسكوني پناه ‌برده و فعاليت زيرزميني و زيرپله‌اي خود را ادامه دهند كه با عدم رسيدگي به پرونده‌ها نمي‌توانيم تجهيزات دندان‌سازان غيرمجاز را ضبط كنيم.

براي كدام مشكلات ميتوان در روزهاي كرونايي به دندانپزشكي مراجعه كرد؟ضرورت تدوين برنامه ملي «دندانپزشكي خانواده» با رويكرد اجتماعي3 تيم پزشكي و دندانپزشكي به مناطق محروم و سخت گذر اليگودرز اعزام شد

دميريان با اشاره به حكم قضايي و تعزيري زندان يكي از پرونده‌هاي دندانسازي تجربي در دادسرا تصريح كرد: طرح ضربتي جمع‌آوري دندانسازي‌هاي تجربي در دستور كار قرار گرفته است كه با كمك دستگاه‌هاي ذيربط اين طرح به زودي كليد خواهد خورد.

ليست بهترين مراكز دندان سازي در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس لابراتوار تخصصي دندان سازي خود در سايت دابي از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

وي دليل سپس با اشاره به هزينه‌هاي بالاي خدمات دندان‌پزشكي گفت: مردم به دليل مشكلات اقتصادي و هزينه بالا به سمت دندانسازي‌هاي تجربي مي‌روند كه به دليل استفاده از مواد غيراستاندارد و تماس مستقيم با دهان مي‌تواند بيماري‌هاي هپاتيت و  HIV را به همراه داشته باشد.

مدير شبكه بهداشت و درمان بهارستان در پايان خاطرنشان كرد: افرادي كه به دندانسازي تجربي ادامه مي‌دهند، هيچ‌گونه مجوز و مدرك تحصيلي علمي ندارند و با استفاده از مواد غيرمجاز سبب بروز بيماري‌هاي خاص مي‌شوند كه مردم نبايد به اين‌گونه مراكز مراجعه كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۱۸ توسط:دابي موضوع: