دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران .

دابي مرجع كليه اصناف ايران به ويژه اصناف تهران

بهترين مراكز خريد و فروش كامپيوتر در تهران كدامند؟

 

با ايران نشنال همراه باشيد تا به بررسي بهترين مراكز خريد و فروش كامپيوتر در تهران بپردازيم.

اكنون شركت‌ها و نشان‌هاي تجاري بسيار متفاوتي براي خريد رايانه وجود دارد و در صورتي كه ندانيد قصد خريد چه سيستمي را داريد ممكن است پس از خريد دستگاه از داشتن آن پشيمان شويد. در ادامه اين گزارش راهنمايي‌هاي مفيدي در خصوص خريد رايانه بيان مي‌كنيم.

به گزارش ايران نشنال؛ اولين و شايد مهم‌ترين مسئله زماني كه به دنبال خريد رايانه هستيد مشخص كردن هدف استفاده است.

يعني بايد بدانيد دقيقاً چه استفاده‌هايي از رايانه مي‌كنيد و به چه منظور قصد خريد اين دستگاه را داريد. بدون شك رايانه‌اي كه مورد استفاده يك دانشجو يا دانش‌آموز است امكانات و ويژگي‌هاي متفاوتي نسبت به سيستم قابل استفاده براي يك مهندس گرافيك دارد.

ليست بهترين مراكز خريد و فروش كامپيوتر در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان خريد و فروش كامپيوتر خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

معمولا رايانه‌هاي خانگي صرفاً براي جستجو در اينترنت و انجام فعاليت‌هاي روزمره نظير استفاده از نرم‌افزار آفيس و بازي كردن كاربرد دارند. البته بازي‌هاي قابل اجرا در رايانه‌هاي خانگي نسبت به گيم‌هايي كه در سيستم‌هاي مخصوص بازي نصب مي‌شوند از لحاظ كيفيت تفاوت زيادي دارند. پس از مشخص كردن هدف از خريد رايانه به راحتي مي‌توانيد سخت‌افزار‌هاي مورد نياز براي سيستم خود را به طور مجزا خريداري كرده و يا با مراجعه به مراكز خريد و فروش رايانه سيستمي را به طور كامل يا اصطلاحاً اسمبل شده تهيه كنيد.

بررسي بودجه خريد

زماني كه كاربرد رايانه مشخص شد بايد بودجه خريد مورد نياز براي آن سيستم را بررسي كرده و تصميم خود براي خريد رايانه را قطعي كنيم. متأسفانه در ماه‌هاي اخير قيمت سخت‌افزار‌هاي رايانه‌اي به شدت افزايش يافته و همين موضوع سبب شده اكنون خريدن رايانه نياز به هزينه بيشتري نسبت به گذشته داشته باشد.

 

بررسي‌ها نشان مي‌دهد حداقل هزينه لازم براي خريد رايانه در پاييز ۹۹ برابر با ۱۲ ميليون تومان است. چنين سيستمي با داشتن امكاناتي نظير پردازنده Corei ۳ و رم ۸ گيگابايت صرفاً براي استفاده‌هاي روزمره خانگي مناسب است و نمي‌توان در آن بازي‌هاي نيازمند گرافيك و پردازنده قوي را نصب كرد. براي خريد رايانه خانگي تعدادي از سخت‌افزار‌ها از بقيه اهميت بيشتري دارند كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

رم

رم يا رام قسمتي از رايانه براي برقراري ارتباط بين مادربرد و هسته است. اين قطعه نوعي حافظه موقت نيز محسوب شده و بسياري از اطلاعات پيش از قرارگيري در حافظه دائمي يا هارد در رم ثبت مي‌شود و به همين علت است كه معمولاً سيستم‌هايي با رم ضعيف‌تر سرعت كمتري دارند و گاهي دچار اختلال مي‌گردند. اكنون رم‌هاي اس‌اس‌دي (SSD) از جمله بهترين مدل‌هاي رم موجود در بازار هستند.

هارد

اگر از آن دسته از كاربران هستيد كه اطلاعات نيازي را در رايانه خود ذخيره مي‌كنيد بايد هنگام خريد رايانه به ظرفيت هارد آن توجه زيادي كنيد. اكنون انواع هارد با ظرفيت‌هاي متفاوت از ۶۴ گيگابايت تا ۱ ترابايت و حتي بيشتر در بازار موجود است و مي‌توان به راحتي اين قطعه را خريداري و به رايانه متصل كرد. هارد با ظرفيت بالاتر الزاماً مخصوص سيستم‌هاي گيمينگ يا طراحي نيست و همه انواع هارد به هر سيستمي قابل اتصال است.

مادربورد

ليست بهترين مراكز خريد و فروش كامپيوتر در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان خريد و فروش كامپيوتر خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

مادربورد قطعه‌اي از رايانه است كه در واقع عملكرد همه قسمت‌ها به آن بستگي دارد. اين قطعه ارتباط بين سخت‌افزار‌هاي مختلف با يكديگر را برقرار كرده و درگاه‌هايي براي اتصال قطعاتي مانند هارد، رم، كارت گرافيك روي آن تعبيه شده است. مادربورد انواع مختلفي دارد كه باتوجه به كارايي مورد انتظار از رايانه خدمات مناسب را ارائه مي‌دهد. در رايانه‌هاي خانگي معمولاً كارت گرافيك مجزا به مادربورد وصل نمي‌شود و همان گرافيك موجود روي مادربورد نياز‌هاي رايانه را رفع مي‌كند. البته قطعه مهم ديگري نيز روي مادربورد وجود دارد كه همان پردازنده است.

پردازنده

آخرين قطعه‌اي كه مي‌خواهيم در اين گزارش به آن بپردازيم پردازنده است. پردازنده تراشه‌اي كوچك است كه معمولاً در مركز مادربورد نصب شده و به منزله مغز دستگاه شناخته مي‌شود. تمامي فرايند‌هاي رايانه در اين تراشه برنامه‌ريزي شده و دستور اجراي آن براي قسمت‌هاي مختلف صادر مي‌شود. در حال حاضر شركت‌هاي اينتل، آي‌بي‌ام (IBM) و كوالكام پردازنده‌هاي بسيار قدرتمندي را توليد مي‌كنند. در ميان اين نام‌ها تراشه‌هاي شركت آي‌بي‌ام كه با نام Corei در بازار به فروش مي‌رسند از محبوبيت و كارايي زيادي در انواع سيستم‌هاي رايانه‌اي برخوردار هستند. در رايانه‌هاي خانگي پردازنده corei ۳ و corei ۵ قادر به هماهنگ‌سازي تمامي فعاليت‌هاي دستگاه هستند و عملكرد مطلوبي را ارائه مي‌دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۶:۲۵ توسط:دابي موضوع:

چگونه ليستي از بهترين شركت هاي دكوراسيون داخلي در تهران را پيدا كنيم؟

 

با ايران نشنال همراه باشيد تا بهترين شركت هاي دكوراسيون داخلي در تهران را مورد بررسي قرار دهيم.

اگر شما هم در اين روزهاي پاياني سال دغدغه تغيير دكوراسيون خانه يا بازسازي داريد، حتما شما نيز به پاسخ سوال فوق نياز پيدا خواهيد كرد! اگر خودتان سررشته‌‎اي در طراحي دكوراسيون نداشته باشيد، براي طراحي يا تغيير بخشي از دكوراسيون خانه خود اولين قدمي كه بايد برداريد، پيدا كردن يك شركت طراحي دكوراسيون داخلي است كه تجربه و تخصص بالايي در اين زمينه داشته باشد.

ليست بهترين شركت هاي دكوراسيون داخلي در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان شركت دكوراسيون داخلي خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

پيدا كردن يك شركت طراحي دكوراسيون معتبر و حرفه‌اي كار چندان سختي نيست؛ كافي‌ست با كمي پرس و جو يا جستجو در اينترنت، ليستي از به نام ترين شركت‌ هاي معماري و طراحي دكوراسيون در تهران يا هر شهر ديگري را تهيه كرده و سپس با گرفتن مشاوره از ديزاينرها و معماران آن شركت، بهترين شركت طراحي دكوراسيون در تهران را انتخاب كنيد.

خدمات شركت هاي طراحي دكوراسيون داخلي گسترده است. از طراحي دكوراسيون آشپزخانه، دكوراسيون پذيرايي و دكوراسيون اداري گرفته تا طراحي ويلا، طراحي استخر، نماسازي، محوطه سازي، طراحي لابي هتل، طراحي فضاهاي تجاري و... همگي از خدمات شركت هاي طراحي دكوراسيون داخلي به شمار مي‌روند. همچنين شما مي‌توانيد از فروشگاه يك شركت طراحي دكوراسيون داخلي، انواع محصولات دكوراتيو چون پرده، چمن مصنوعي، كاغذ ديواري، پاركت لمينت و... را خريداري كنيد. براي آشنايي بيشتر با بهترين شركت هاي معماري و دكوراسيون داخلي تهران تا انتهاي اين مطلب با ايران نشنال همراه باشيد.

پيش از انتخاب معروفترين شركت طراحي دكوراسيون داخلي بهتر است بدانيد مي‌خواهيد با چه تيمي كار كنيد. تيم طراحي دكوراسيون داخلي قرار است آنچه كه شما به آن فكر مي‌كنيد را به تصوير بكشند بنابراين بسيار مهم است كه بتوانيد با آن‌ها ارتباط برقرار كرده و در تعامل باشيد. بنابراين در انتخاب بهترين شركت دكوراسيون داخلي در تهران، بايد تيمي را انتخاب كنيد كه ويژگي‌هاي مد نظر شما را داشته باشند.

آيا نمي‌دانيد بهترين شركت و تيم طراحي دكوراسيون بايد چه ويژگي هايي داشته باشند؟ ما شما را براي پيدا كردن يك تيم معماري حرفه اي و باتجربه راهنمايي خواهيم كرد. اعضاي تيم يك شركت طراحي دكوراسيون داخلي بهتر است ويژگي‌هاي زير را داشته باشند:

ليست بهترين شركت هاي دكوراسيون داخلي در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان شركت دكوراسيون داخلي خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

سابقه طولاني مدت در خصوص طراحي دكوراسيون داخلي

دارا بودن تخصص و علم كافي در زمينه معماري و طراحي

به روز بودن و ارائه سبك‌هاي طراحي دكوراسيون مطابق با جديدترين تكنيك‌هاي روز دنيا

دارا بودن نمونه‌ كار كافي در كارنامه كاري

توانايي انجام انواع سبك‌هاي طراحي دكوراسيون داخلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۵۶ توسط:دابي موضوع:

تعميرگاه خودرو چه مواردي را شامل مي شوند؟

 

تعميرگاه خودرو چه مواردي را شامل مي شوند؟ چه زماني خودرو بايد تعمير شود؟ و ساير سؤالات از اين دست مواردي هستند كه امروز در ايران نشنال به آن خواهيم پرداخت.

بهترين تعميرگاه خودرو در تهران

در ابتدا بايد بدانيد كه تعميرگاه مناسب براي خودرو بايد داراي ويژگي هايي باشد كه بتوان از آن به عنوان تعميرگاه مناسب براي خودرو نام برد. نكته ي مهم ديگر در ارتباط با تعمير خودرو كه سبب ايجاد تمايز بين تعميرگاه هاي مختلف مي شود، ارائه خدمات براي خودرو هاي خارجي به صورت تخصصي است. به عنوان مثال ما در مركز تخصصي تهران پلاس به دليل اينكه خدمات به صورت كاملاً تخصصي براي انواع خودرو هاي خارجي ارائه مي شوند و با توجه به اينكه خدمات مورد نياز خودرو هاي خارجي متفاوت با خودرو هاي داخلي هستند، تنها به صورت تخصصي انواع خدمات مورد نياز خودروهاي خارجي را ارائه مي دهيم.

ليست بهترين تعميرگاه خودرو در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان تعميرگاه خودرو خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

تعميرات خودرو هاي خارجي با توجه به ساختار متفاوت اين خودروها و كمبود تعداد خودروها و قطعات مورد نياز از خودروهاي داخلي به مراتب سخت تر هستند اما ما براي افزايش رفاه حال شما عزيزان و آرامش خاطر شما مجموعه اي كامل و مجهز از تمامي خدمات مورد نياز براي سرويس و هر نوع تعمير خودرو هاي لوكس خارجي را در مركز تخصصي تهران پلاس گرد هم آورده ايم.

در برخي از مواقع اين اتفاق رخ مي دهد كه افراد تنها يك نوع خدمت را به درستي ارائه مي دهند اما نام تعميرگاه را يدك مي كشند، لذا بايد پيش از اقدام به تعمير خودرو به اين نكته و ميزان مهارت تعميركاران مركز توجه فرمانيد تا در آينده دچار مشكل نشويد.

تعميرگاهي براي تعمير خودرو مناسب است كه بر خلاف عرف ايجاد شده در جامعه، تنها خدماتي كه مرود نياز هستند را بدون فريب و كلاهبرداري در اختيار افراد قرار دهد، شعاري كه ما از ابتداي تأسيس تهران پلاس در تلاش براي تحقق آن بوده و هستيم. برخي از حرف‌هاي خلاف واقع نه تنها سبب سلب اعتماد مشتري مي شود، بلكه سبب مي شود تا خودرو زودتر خراب شود. به همين دليل متاسفانه برخي از مراكز براي دريافت حق الزحمه بيشتر و مراجعه دوباره مشتري يا مشكل ايجاد شده را به درستي تعمير نمي كنند يا اينكه ادعا ميكنند تعميرات ديگري نيز بر خودروي خودرو انجام داده اند كه قابل تشخيص نيست.

ليست بهترين تعميرگاه خودرو در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان تعميرگاه خودرو خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

شركت هاي خارجي هر ساله براي ارتقا ارزش و كيفيت خودرو هاي خود از جديد ترين و به روز ترين امكانات استفاده مي‌كنند به همين دليل افرادي كه براي تعميرات اين خودروها اقدام مي كنند محكوم به بروزرساني دانش خود هستند. موردي كه در تهران پلاس به شدت بر روي آن تاكيد مي شود و همواره دوره هاي آموزش و افزايش مهارت براي تعميركاران با توجه به جديدترين متد هاي مورد استفاده در خودرو هاي خارجي برگزار مي شود. در واقع فردي كه دانش به روز و مهارت كافي را نداشته باشد جايي در تعميرگاه تخصصي تهران پلاس ندارد و اين مورد از ابتدا در دستور كار مديران مركز قرار داشته و خواهد داشت.


برچسب: تعميرگاه خودرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۲:۰۳ توسط:دابي موضوع:

چرا براي ثبت آدرس آرايشگاه زنانه در تهران ايران نشنال را انتخاب كنيم؟

با ايران نشنال همراه باشيد تا به معرفي بهترين آرايشگاه هاي زنانه تهران بپردازيم.

امروزه شاهد گسترش فعاليت هاي سالن هاي زيبايي و آرايشگاه هاي زنانه در سطح كشور هستيم. سالن هاي زيبايي كوچك و بزرگ، با پرسنل كم و يا زياد و… اما در اين بين سوال اصلي اينجاست كه كدام  از سالن هاي زيبايي كه امروزه در حال فعاليت هستند، معتبر تر هستند؟

ليست بهترين آرايشگاه هاي زنانه در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

رسالت ايران نشنال با ثبت اصناف مرتبط با آرايشگاه زنانه و سالن زيبايي ارائه بهترين خدمات آرايشي و بهداشتي با بهترين كيفيت و كمترين قيمت ممكن به مشتريان عزيز خود مي باشد.

كادر مجرب ، دارا بودن مجوز هاي بهداشتي رعايت بهداشت محيطي و بهداشت فردي در سالن ، ضد عفوني كردن ابزار بعد از هر استفاده ، رضايت مشتري ها ، حسن شهرت ، خوش قولي ، برخورد مناسب مدير سالن و ساير كاركنان ، مشاهده ي نمونه كارهاي قبلي و… فاكتور هاي زيادي براي تبديل شدن يك آرايشگاه به برند معتبر وجود دارد و يكي از مهمترين آن ها، پرسنل آرايشگاه هستند. در آرايشگاه زنانه تهران تمامي پرسنل با سابقه فعاليت و تجربه بالا مشغول به كار هستند. گفتني است كه پرسنل آرايشگاه هاي زنانه در تهران همگي مجرب بوده و بهترين كيفيت در لاين هاي مختلف خدمات را به شما ارائه ميكنند

سالن زيبايي در پرديس و آرايشگاه زنانه در تهران بدون شك معتبر ترين و بهترين آرايشگاه زنانه در سطح كشوري و تهران است، آرايشگاه زنانه در تهران داراي جواز رسمي از سوي اتحاديه آرايشگران زنانه تهران مي باشد و همچنين  داراي مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت صنعت معدن تجارت ، به عنوان اولين سالن زيبايي در كل ايران مي باشد.

ليست بهترين آرايشگاه هاي زنانه در تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

 

علاوه بر اين موارد از انجايي كه بهداشت و محيطي تميز هميشه در اولويت سالن هاي زيبايي تهران بوده، اين سالن داراي نماد سيب سلامت از سوي وزارت بهداشت مي باشد. در كنار اين موارد، به عنوان بهترين سالن زيبايي در خبرگزاري هاي معتبر ايران شناخته شده و نگاه رسانه هاي معتبر به اين سالن هميشه مثبت بوده است . اين ها تنها گوشه اي از جواب اين سوال كه “چرا براي ثبت آدرس آرايشگاه زنانه در تهران ايران نشنال را انتخاب كنيم” هستند.


برچسب: آرايشگاه زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۳۳ توسط:دابي موضوع:

عوامل تاثير گذار در انتخاب بهترين كلينيك زيبايي در سال ۱۴۰۰

براي انتخاب بهترين كلينيك زيبايي در سال 1400 با ايران نشنال همراه باشيد.

هزينه كلينيك زيبايي و به ويژه كاشت ابرو براي آن دسته از افراد كه از كم بودن حجم ابروها يا نازك بودن آن‌ها رنج مي‌برند، بسيار بسيار حائز اهميت است. هزينه هاي كلينيك زيبايي و به ويژه كاشت ابرو بهترين روش براي ترميم ابروها به شمار مي‌رود؛ چرا كه با استفاده از روش‌هاي نوين و به صورت طبيعي انجام مي‌شود، اما از آنجا كه اين فرآيند مربوط به زيبايي صورت مي‌باشد هزينه كاشت ابرو اهميت بالايي دارد.

ليست بهترين كلينيك زيبايي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت ايران نشنال با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

اگر چه اين هزينه براي بسياري از افراد جامعه بالا به نظر مي‌رسد، اما مي‌بايست عوامل تاثيرگذار در هزينه كاشت ابرو مشخص شود تا افراد به يقين برسند كه هزينه‌هاي كاشت مقرون به صرفه است. مي‌پرسيد چه عواملي؟ ادامه‌ي اين مطلب را با دقت دنبال كنيد تا به پاسخ سوال خود برسيد.

كاشت ابرو چيست؟

يكي از جراحي هايي كه در زيبايي چهره مردان و زنان تاثير بسزايي دارد، كاشت ابرو است. ابرو هاي زيبا ظاهر كلي صورت را تغيير داده و اعتماد به نفس شما را افزايش ميدهد. از قديم الايام روش هاي زيادي براي درمان ابروهاي نازك يا كم پشت استفاده ميشد، اما جديد ترين روش هاي كاشت ابرو كه توسط جراح زيبايي و پلاستيك انجام مي شود، ماندگاري بالايي دارد، يك راه حل دائمي بوده و مردان و زنان مي توانند از آن براي داشتن ابرو هاي زيبا بهره مند شوند.

نگراني‌ها بابت هزينه كاشت ابرو كمرنگ خواهد شد چرا كه اين كار در حوزه زيبايي با دقت و تخصص خاصي انجام مي‌شود. به عبارت ديگر كاشتن ابرو شبيه به كارهايي از قبيل تاتو، سايه يا ميكروبلدينگ نيست، بلكه صورت كاملاً طبيعي و تار به تار به ابروهاي طبيعي افزوده مي‌شود. انجام كاشت براي ابرو شامل حساسيت‌ها و ظرافت كاري بالايي است كه در نتيجه نهايي كار بسيار بسيار تاثيرگذار خواهد بود. براي انجام كاشت ابرو طبيعي براي هر فرد عوامل متعددي در ابروها مورد بررسي قرار مي‌گيرد كه عبارت است از:

زاويه رويش ابرو تراكم و حجم ابروها بررسي جهت و نوع خواب تارهاي ابرو

طبيعي است كه انجام اين كار نيازمند تخصص و تبحر بالايي مي‌باشد كه منجر به نتيجه‌اي رضايت بخش مي‌شود. ناگفته نماند از آنجا كه نتيجه نهايي اين كار در اكثريت موارد بسيار مطلوب است و مزاياي متعددي دارد، ميزان طرفداران انجام كاشت ابرو بسيار بالا مي‌باشد.

ليست بهترين كلينيك زيبايي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت دابي با استفاده از بخش درج آگهي اقدام بفرماييد.

هزينه كاشت ابرو

يكي از فاكتور هايي كه قبل از جراحي زيبايي كاشت ابرو بايد مورد بررسي قرار گيرد، هزينه كاشت ابرو است. با اندكي تحقيق در مي يابيد كه هزينه كاشت ابرو در كلينيك هاي مختلف متفاوت است. اين تفاوت قيمت به دليل فاكتور هاي مختلفي است كه در رابطه با كاشت ابرو تاثير گذار است. كاشت ابرو طبيعي زيبايي خاص و جذابي به چهره مي‌دهد و درست مثل تارهاي ابروي خدادادي رشد خواهد كرد، به همين جهت اين روش را راهكار دائمي مي‌دانند. اين دو مزيت به حدي ارزشمند و مهم است كه با توجه به آن بايد گفت، به هزينه كاشت ابرو توجه نكنيد. از طرفي علاوه بر ظرافت و دقت بالا، عوامل تاثيرگذار در هزينه كاشت ابرو در سال ۱۴۰۰ و به شرح زير مي‌باشد:

روش كاشت: امروزه دستگاه‌هاي مختلفي براي انجام كاشت ابرو مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه هر يك ويژگي‌هاي به خصوصي دارند. به طبع روش‌هاي كاشت نيز متفاوت خواهد بود، بنابراين از جمله عوامل موثر بر هزينه كاشت ابرو مي‌توان به روش انتخابي شما براي انجام كاشت اشاره كرد. براي انتخاب بهترين روش نيز لازم است با افراد متخصص در اين زمينه مشورت كنيد تا انجام كاشت به شيوه درست صورت بپذيرد.


برچسب: كلينيك زيبايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۱۵ توسط:دابي موضوع:

نگاهي به سمساري هاي تهران و آشنايي بيشتر با اين صنف جذاب!

 

در اين مقاله از وبلاگ ايران نشنال مرجع اصناف و شهر اينترنتي تهران و با معرفي صنف سمساري با ما همراه باشيد.

فكر اغلب ما از سمساران اين است كه افرادي عبوس و كم حوصله‌ كه همواره در مغازه‌هاي تاريك و در عين حال شلوغ خود مي‌نشينند و تلاش مي‌كنند اجناس گران‌قيمت و عتيقه ما را با كمترين قيمت از ما بخرند. در صورتي كه با وجود اين تصور رايج، شما شغل مديريت سمساري در تهران را انتخاب كرده‌ايد، جهت شكستن اين تصور غالب و ايجاد تمايز بايد نكات زيادي را رعايت نماييد.

ليست بهترين سمساري هاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت ايران نشنال از اينجا اقدام بفرماييد.

معرفي خدمات سمساري در تهران

در ادامه مقاله معرفي خدمات سمساري در تهران همراه ما باشيد. فكر اغلب ما از سمساران اين مي باشد افرادي عبوس و كم حوصله‌ كه همواره در مغازه‌هاي تاريك و در عين حال شلوغ خود مي‌نشينند و تلاش مي‌كنند اجناس گران‌قيمت و عتيقه ما را با كمترين قيمت از ما بخرند. در صورتي كه با وجود اين تصور رايج، شما شغل مديريت سمساري در تهران را انتخاب كرده‌ايد، جهت شكستن اين تصور غالب و ايجاد تمايز بايد نكات زيادي را رعايت نماييد. خريدار وسايل دست دوم به بيشترين قيمت سمساري سمسارچي خريدار لوازم دست دوم به بالاترين قيمت ممكن است.

 فروش به قيمت بالاتر يكي‌ديگر از دلايلي است كه مردم ريسك استفاده از برنامه‌هاي موبايلي براي خريد و فروش لوازم دست دوم را به جان مي‌خرند.اما سمساري در تهران با خريد لوازم دست دوم منزل به بالاترين قيمت ممكن در تلاش است تا افراد را به استفاده از خدمات اين سمساري سوق دهد. قيمت گذاري منصفانه يكي از كارهايي است كه سمساري را به يكي از مشهورترين سمساري‌ها تبديل كرده است.

براي فروش لوازم دست دوم خود نيازي به صرف وقت بسيار و پذيرفتن ريسك برنامه‌هاي موبايلي نيست. خريدار وسايل كاركرده در كمترين زمان بسياري از افراد به علت مهاجرت، تغيير دكوراسيون و … تمايل دارند كه لوازم منزل خود را هرچه سريع‌تر به پول تبديل كنند. سمساري تهران خريدار لوازم منزل شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. در صورتي زمان كافي براي فروش لوازم منزل خود نداريد، كافيست با سمساري تهران كه جزو اصناف ثبت شده در مرجع اصناف و شهر اينترنتي تهران ايران نشنال است تماس بگيريد تا كارشناسان اين مجموعه در كوتاه‌ترين زمان ممكن به منزل شما مراجعه كنند و لوازم دست دوم را به بالاترين قيمت از شما بخرند.

خريدار لوازم دست دوم خانه همانطوركه گفتيم به جز خريد و فروش لوازم عتيقه و انواع فرش دستباف و فرش دست دوم، سمساري تهران خريدار لوازم دست دوم منزل نيز هست.همانطوركه گفيتم براي خريد لوازم دست دوم منزل در كوتاه‌ترين زمان ممكن كافيست با شماره تلفن‌هاي سمساري در تهران تماس بگيريد تا كارشناسان آن در كوتاه‌ترين زمان براي قيمت گذاري و خريد وسايل دست دوم منزل به محل مراجعه كنند و پس از خريد نقدي، در كوتاه‌ترين زمان كالاي خريداري شده را از منزل شما خارج كنند.

خريدار انواع ظروف آنتيك در تهران سمساري سمسارچي همچنين خريدار ظروف آنتيك در تهران است. همانطوركه گفتيم حوزه تخصصي سمساري در وليعصر تهران در زمينه خريد و فروش ظروف قديمي ، خريد و فروش ظروف آنتيك و … مي باشد. سمساري تهران در طي ساليان متوالي متخصصاني را پرورش داده است كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن بتوانند ارزش ظروف آنتيك را بفهمند و در كوتاه‌ترين زمان ممكن هزينه خريد آن را بپردازند.خريدار چيني آلات قديميچيني آلات قديمي نيز به نوعي ظروف آنتيك محسوب مي‌شوند.

امروزه بسياري از افراد از چيني آلات قديمي مانند چيني گل سرخي قديمي، براي تزيين منزل استفاده مي‌كنند.اين چيني‌هاي قديمي اغلب چيني‌هاي ژاپني هستند كه از كيفيت ساخت بسيار خوبي برخوردارند و امروزه براي خريد آن‌ها بايد هزينه بسيار زيادي را پرداخت كرد.خريد اجناس كاركرده در كمترين زماناگر خودتان بخواهيد به صورت مستقيم اقدام به خريد يا فروش اجناس دست دوم كنيد، نياز به صرف زمان زيادي داريد.

ليست بهترين سمساري هاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان سمساري خود در سايت دابي از اينجا اقدام بفرماييد.

 

متأسفانه اين كار با بزرگتر و گرانتر شدن اجناس، سخت تر هم مي‌شود. آشنايي با سمساري مي‌تواند كار خريد و فروش هر گونه كالايي را براي شما در زمان خيلي كمتري انجام دهد. از اين رو ديگر نه دغدغه ي پيدا كردن مشتري را خواهيد داشت و نه نگراني اي بابت از دست رفتن زمان خواهيد شد. البته اين نكته را هم نبايد فراموش كنيد كه بايستي قبل از هر اقدامي به دنبال پيدا كردن يك سمساري مناسب و با انصاف باشيد.تعمير اجناس دست‌دوميكي ديگر از مسئوليت ‌هايي كه روي دوش سمسار قرار دارد، ترميم و تعمير اجناس دست دوم و ايجاد كيفيت عالي براي آن‌ ها است.

كالا هاي زيادي وجود دارند كه با كاركرد كم و يا حتي بدون هيچ ايراد فني، تنها به دليل چند خط و خش در گروه اجناس دست دوم قرار گرفته‌اند. خدمات سمساري با ترميم اين ايرادات جزئي مي‌تواند براي چنين كالا هايي ارزش آفرين باشد. توجه داشته باشيد كه پس از آشنايي با سمساري شما مي توانيد از خدمات متفاوتي كه اين گونه از فروشگاه هاي لوازم و وسايل دست دوم ارائه مي دهند، مطلع شويد!تامين قطعات و وسايليكي ديگر از مزيت ‌هاي عالي كه مي‌توان براي سمسار ها در نظر گرفت، تأمين برخي از قطعات كميابي است كه پيدا كردن و يا فروش آن ‌ها خيلي سخت است. البته نه براي قطعات و سخت افزارهاي موبايل و لپ‌تاپ اما براي جور كردن دست بشقاب ‌هاي قديمي خود و از اين قبيل موارد مي‌توانيد از اين مزيت سمسارها بهره‌مند شويد.

 


برچسب: سمساري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۴:۵۵ توسط:دابي موضوع:

وكالت يكي از اركان دادرسي منصفانه است

به گزارش ايران نشنال از مركز رسانه قوه قضاييه،  همايش نكوداشت پژوهش با حضور حجت الاسلام و المسلمين هادي رئيس پژوهشكده قوه قضاييه، حسن عبدليان رئيس مركز وكلا، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضاييه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين مهدي هادي در همايش اظهار كرد: در امر دادرسي و ارتباط با دادگاه‌ها با اصول مختلفي همچون تساوي در مقابل دادگاه و اصول دادرسي مواجه هستيم.

رئيس پژوهشگاه قوه قضاييه ادامه داد: موضوع وكالت يكي از اركان دادرسي منصفانه است و جايگاه دادرسي منصفانه و وكيل در اسناد بالادستي وجود دارد.

ليست بهترين وكلاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان وكالت خود در سايت ايران نشنال از اينجا اقدام بفرماييد.

وي با بيان اينكه نمي‌توان از دادرسي منصفانه صحبت كرد و نقش وكيل را ناديده گرفت، گفت: در قواعد و اصول حقوقي دسترسي به وكيل و تضمين دادرسي منصفانه از حق تبديل به اصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمين هادي اظهار كرد: بنابر اصل ۱۶۷ قانون اساسي، قضات بايد حكم پرونده صادر كنند و مشابه اين اصل ماده ۳ آيين دادرسي مدني است كه بر مبناي آن براي صدور حكم مي‌توان به اصول حقوقي و منابع معتبر اسلامي مراجعه كرد.

وي ادامه داد: اگر وكيل از جايگاه علمي مباحثي كه در لايحه مي‌نويسد آگاه باشد وارد عدالت منصفانه شده، زيرا بسياري از موارد نيازمند كنكاش است و انسان با علم به اين موارد مي‌تواند ادعا كند كه در مسير احقاق حق قدم برداشته است.

در ادامه حسن عبدليان پور با اشاره به اهميت موضوع پژوهش و آموزش، گفت: در حوزه وكالت، كارشناسي و مشاوره بسياري از موارد از طريق پژوهش انجام مي‌شود و حقوق‌دانان مي‌توانند اقدامات موثري در اين حوزه انجام دهند.

ليست بهترين وكلاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل دابي جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس مكان وكالت خود در سايت دابي از اينجا اقدام بفرماييد.

رئيس مركز وكلا كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوه قضاييه با تاكيد بر استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي پژوهش گفت: بايد از پژوهشگران برتر و پژوهش‌هاي حقوقي استقبال كنيم و اميدواريم در دوران توسعه مركز وكلا بتوانيم از پژوهش‌ها بهره‌مند شويم.

 


برچسب: وكالت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۹:۱۹ توسط:دابي موضوع:

نخستين بار كه به يك گلفروشي در تهران رفتيد را به خاطر داريد؟

نخستين بار كه از كسي گل گرفته‌ايد را به خاطر داريد؟ حسي كه بعد از گرفتن نخستين دسته گل يا شاخه گل داشته‌ايد را يادتان مي‌آيد؟ حتي اگر خيلي هم به گل و گياه علاقه نداشته باشيد، بعد از گرفتن يك شاخه گل حتما شاداب مي‌شويد و لبخندي روي لبانتان نقش مي‌بندد. تا همين چند سال پيش كه خبري از اينترنت و اينستاگرام نبود بايد براي خريد گل به نزديك‌ترين گل‌فروشي محل كار و خانه‌تان مراجعه مي‌كرديد.

ليست بهترين گلفروشي هاي تهران را در سايت مرجع اصناف معرفي مشاغل ايران نشنال جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گلفروشي خود در سايت ايران نشنال از اينجا اقدام بفرماييد.

 گل‌هاي چيده شده توي سبد را انتخاب مي‌كرديد و بعد بقيه كار را به گل‌فروش مي‌سپرديد. اگر شانس داشتيد و گل‌فروش سليقه خوبي داشت كه با يك دسته گل زيبا روبرو مي‌شديد، وگرنه با انبوهي از گل و گياه‌هايي كه هيچ ارتباطي با يكديگر نداشتند و دور يك كاغذ پيچيده شده بودند مواجه مي‌شديد.

اما حالا شغل گل‌فروشي و گل‌آرايي تغييرات بسيار زيادي كرده و از قضا به يكي از مشاغل پولساز هم تبديل شده است. حالا ديگر مانند گذشته انتخاب‌هاي محدود براي گل‌آرايي وجود ندارد و كافيست عكس دسته‌گل يا سبد گل مورد نظر خود را در اينترنت پيدا كني و ميان بي‌شمار صفحات و افرادي كه كار گل‌آرايي انجام مي‌دهند بگردي و بهترينشان را انتخاب كني. يكي از افرادي كه توانسته از گل‌آرايي به درآمد بسيار خوبي برسد خانم آب‌باريكي است: «من اغلب آگهي‌هاي خودم را در "ديوار" منتشر مي‌كنم. آدرسم را هم در آگهي‌هاي ديوار گذاشته‌ام تا مردم به راحتي بتوانند كارهايم را مشاهده كنند». خانم آب‌باريكي يكي از آگهي‌دهندگاني است كه بيشترين تعداد تماس دريافتي را در ديوار دارد: «كار‌هاي من واضح هستند؛ قيمت كار‌ها مناسب است و مشتري‌ها از تزئيناتي كه روي گل‌ها انجام مي‌دهم بسيار راضي هستند».

گل‌آرايي و گل فروشي يكي از شغل‌هاي پولساز در كشور به شمار مي‌روند. اگر همين حالا قصد خريد يك دسته‌گل معمولي داشته باشيد و به گل فروشي برويد بايد رقمي حدود ۱۵۰ هزار تومان براي يك دسته گل ساده پرداخت كنيد. البته اگر اين دسته گل تزئين خاصي داشته باشد اين رقم بيشتر هم خواهد شد. اگر گل خاصي هم مدنظرتان باشد كه بايد هزينه قابل توجهي بپردازيد.

ليست بهترين گلفروشي هاي تهران را در سايت شهر اينترنتي تهران جستجو كنيد. جهت ثبت اطلاعات تماس و آدرس گلفروشي خود در سايت دابي از اينجا اقدام بفرماييد.

به همين دليل است كه اين شغل در دسته شغل‌هاي پولساز قرار مي‌گيرد؛ بنابراين اگر سليقه خوبي داريد و از هارموني رنگ‌ها سر در مي‌آوريد بهتر است مهارت خود را در اين شغل محك بزنيد. درست مانند كاري كه خانم آب‌باريكي انجام داد و حالا يكي از افراد موفق در اين شغل است «من ۲۹ سال سن دارم و حالا توانسته‌ام با مهارتي كه در گل‌آرايي دارم يك كارگاه در تهران راه‌اندازي كنم. به همراه چند خانم در اين كارگاه مشغول هستيم و خداروشكر روزي را بيكار پشت سر نگذاشته‌ايم.»

زنان هميشه نشان داده‌اند كه مي‌توانند در محدوديت‌ها بهترين كار‌ها را انجام دهند. اگر به تاريخچه مشاغل شناخته شده در تهران و شهر‌هاي ديگر نگاهي بياندازيد، نمونه‌هاي بسيار زيادي از زناني را مي‌بينيد كه بدون هيچ پشتوانه‌اي به كارزار آمده‌اند و در شغل خود بهترين شده‌اند. قطعا اينترنت، سايت‌ها و اپليكيشن‌هايي مانند ديوار و اينستاگرام يكي از مهم‌ترين بستر‌هايي هستندكه مي‌توانند افراد مستعد را به موفقيت نزديك كنند.

 


برچسب: گلفروشي هاي تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۹:۵۷ توسط:دابي موضوع: